AlltidHilda

Alla inlägg under april 2013

Av alltidhilda - 28 april 2013 09:38

Hej bloggen! Jag sitter på bussen på väg hem till en kompis från min förra klass. Jag har varit sjuk, därför har det varit lite dålig uppdatering. Men nu är jag frisk! Igår fyllde min lillebror tre, och jag hade uppspelning av vår pjäs på teatern. Aja, hejdå!<3

Av alltidhilda - 15 april 2013 07:06

Tja bloggen! Idag är det skola igen...snyft. Jag hatar måndagar. Det är så jobbigt att komma till skolan och tänka: "nu dröjer det fem dagar innan jag blir ledig". Förresten är det en sak jag inte riktigt fattar. Varför får man inte ha mössa i skolan??? Jag frågade min lärare, hon sa bara att det "var vett och etikett". Varför är det så himla hemskt att ha mössa i skolan? Borde inte läsarna respektera elevernas klädstil eller???

Av alltidhilda - 2 april 2013 09:10

Gud, vad jag är trött....Jag har börjat med att vakna typ klockan tre varje natt, vet ej varför....aja, snart kommer bäztizen Stella, har länkat till hennes blogg. Nu har jag typ inget mer att skriva, jag vet, alla mina inlägg saknar innehåll, men skitsamma. Hejdå!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Jag heter Hilda och är tolv år. Jag tycker om att sjunga, dansa, spela gitarr osv. Aja, hoppas ni gillar min blogg :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilket är ditt favoritgodis?
 Gelehallon
 Lakrits
 Surisar
 Bubbelgum
 Karameller
 Nappar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards