AlltidHilda

Alla inlägg under februari 2013

Av alltidhilda - 28 februari 2013 17:36

Mama told me not to waste my life

She said spread your wings my little butterfly

Don't let what they say

Keep you up all night

And they can't detain you

These wings are made to fly

-Little mix

Källa:littlemixfans.deviantart.com

Av alltidhilda - 28 februari 2013 16:55

Har kommit hem från min kompis nu, köpt lite cigg oxå LOL, de e sjukt goda! See u later!

Av alltidhilda - 28 februari 2013 08:59

Tjenare! Hilda in da house! Sitter på bussen på väg till en kompis. Skulle vara där klockan nio, om två minuter alltså...he. Vet inte hur lång tid det tar, tror ungefär en kvart. Aja, det gör nog inget. Hoppas jag...he...

Av alltidhilda - 28 februari 2013 07:31

Är ni vakna? Kanske inte, jag vaknar skit...hm, jättetidigt, jag vet. Ligger i soffan och slappar. Ska nog gå och äta frukost nu... Eller nej förresten. Fast jo... Okej, det får bli frukost. Hejdå!

Av alltidhilda - 27 februari 2013 21:32

Ja, ni läste ju rubriken...JAG KAN INTE SOVA!!!!! Och ju mer jag tänker på att jag måste, ju svårare bli det. Kanske ska tänka på något kul...imorrn ska jag hem till en kompis, det ska bli kul...Idag var jag hemma hos en kompis, det var kul. Närmare bestämmt, hos min bästis Stella, har länkat till hennes blogg:-). Nej, nu tror jag att jag var och läser lite. Får se om det går att sova då;-)

Av alltidhilda - 27 februari 2013 20:37

Hej bloggen! Har sytt två små ugglor på sportlovet. Blev rätt så söta tycker jag  Hihi, vad tittar ni på???

Av alltidhilda - 27 februari 2013 20:03

Jaa, det här är mitt första inlägg, har inte så mycket att skriva...Men i alla fall, här tänker jag blogga om mitt liv, kompisar, ja, lite allt möjligt. Hoppas ni gillar min blogg!  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Jag heter Hilda och är tolv år. Jag tycker om att sjunga, dansa, spela gitarr osv. Aja, hoppas ni gillar min blogg :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilket är ditt favoritgodis?
 Gelehallon
 Lakrits
 Surisar
 Bubbelgum
 Karameller
 Nappar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
<<<
Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards